Sokken Direct

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

 Na herroeping heeft u nog 14 dagen de tijd heeft om de producten terug te sturen. U heeft dus na ontvangst van de gehele bestelling 30 dagen de tijd om te herroepen, en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

U kunt de kousevoetjes/sokken/kniekousen waarvan de verzegeling onbeschadigd is, zonder problemen retour sturen of ruilen. Deze artikelen mogen uiteraard niet gedragen, gebruikt of beschadigd zijn. Om hygiënische redenen aanvaardt Sokkendirect.nl evenmin artikelen waarvan de sluitzegels van de verpakking verbroken zijn. Wij zullen de klant kosten in rekening brengen voor waardevermindering als de consument het product heeft gebruikt/beschadigd.

Gebruik indien mogelijk het originele (brievenbus) doosje waarin u de sokken heeft ontvangen. Deze is het meest geschikt voor het veilig (retour-)zenden van sokken/kniekousen.

Zorg dat de sokken/kniekousen vlak en zo dun mogelijk in de verpakking liggen, graag hetzelfde zoals u ze heeft ontvangen (dus met dezelfde vouwen en met gebruik van het volledige oppervlak van de envelop). Nooit meer in een envelop verpakken dan u heeft ontvangen, anders wordt het brievenbusdoosje te dik. Plak het brievenbusdoosje of enveloppe goed dicht met plakband van rand tot rand.

Voeg een briefje toe met uw naam- en adresgegevens, of indien beschikbaar een kopie van de factuur of pakbon.

Retour / ruil adres:

SokkenDirect.nl

Uraniumweg 39

3812 RJ Amersfoort

Zodra Sokkendirect.nl de retourzending heeft ontvangen, krijgt u ter bevestiging een  e-mail

Wat zijn de kosten voor retour zenden?

De kosten voor het retour zenden van een bestelling zijn voor uw eigen rekening.

Wat zijn de kosten voor retour zenden?

De terugbetaling krijgt u teruggestort op de betaalmethode die u gebruikte bij de betaling. De termijn waarbinnen terug betaalt wordt is zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 7 dagen vanaf het moment dat wij de producten terug ontvangen hebben.

Voeg je header hier toe

Ruilen is uiteraard geen probleem. U stuurt de te ruilen artikelen naar ons terug en geeft op de pakbon (of gewoon een briefje) aan wat u waarvoor geruild wilt hebben. De kosten voor het retour sturen zijn voor uw rekening. Mochten de gewenste artikelen duurder zijn dan sturen wij even een betaal linkje per mail. Zijn de artikelen goedkopen dan ontvangt u het verschil per omgaande retour. De kosten voor het opnieuw opsturen van uw bestelling nemen wij van SokkenDirect.nl voor onze rekening. Wij zullen de klant kosten in rekening brengen voor waardevermindering als de consument het product heeft gebruikt/beschadigd.

Fouten in de levering

Is er iets misgegaan? Hebben we een verkeerd product geleverd of is er sprake van een productiefout? Neem even contact met ons op, we lossen dat dan zo snel mogelijk en uiteraard kosteloos voor u op.